Thursday, December 18, 2008

=::My SeMeSTeR BreAk::=

semester break..lepas exam kite cuti...yahoo...leh rilek2....aku mula balik kg 24hb mlm...sampai kat umah pagi besoknye iaitu 25hb...dalam cuti tu ade la jugak aktiviti aku...firstly attend 2 wedding..first wedding pada 25hb, my bestfren n 27hb, my uncle...then hari raya aidiladha... lastly jadi penunggu kat HUSM..huhu...

1) my bestfren wedding
jatuh pada 25hb, hari first aku sampai kat umah...petangnye terus pegi kenduri kawen kat uma dia..tema kawen dia amatla sesuai dengan namanye..iaitu wane merah, sesuai la dengan nama mawarni..sekuntum bunga mawar merah..kami jadi kawan baik sejak dari form 4...so, wajib la tuk pegi..seb baek la da abes exam...=)

mawarni n suaminye

2)my uncle wedding
uncle aku ni seorg ustaz n isteri die skg ni ustazah..match gitu...tema kawen die wane hijau...first time aku attend kenduri kawen family...uncle2 lain xdpt dtg coz ade hal..hurmmm...seronok jugak coz sebelum hari perkahwinan aku dpt tolong mereka wat persiapan..tolong balut hadiah la, tolong siapkan bilik pengantin..sumenye first time aku buat..hehe...pepun, semoga mereka bahagia selamanye..amin...

uncle mie n auntie ira

3)Hari Raya Aidiladha

hari raya aidiladha kat kg aku kali ni disambut sederhana je..pagi raya tu hujan kejap smpaila tengahhari..kat umah aku xde sambutan ape2 pun..so, kitorang sume pegi uma datuk..kat sane boleh lepak2 n sembang2...hehe...haa...

on the way g uma datuk

ok la..stakat ni dulu..yang kisah kat husm aku malas nk cite..biarlah rahsia...kakaka....=b

2 comments:

Ereliss said...

ala...ape cite husm? ;p

RuZZaiMa said...

haha..sy bgtau secara rahsia leh?kui3x..