Thursday, January 8, 2009

=::Announcement!!::=

assalammualaikum sume...n salam sejahtera buat non-muslim...

kali ni aku mau tunaikan janji aku pada mereka yang beri aku semangat mem-blog ni...chewahh...haha...janji ni bukan mereka yang buat tapi aku...rujuk pada first post kalo nak tau..

seperti yang dijanjikan...firstly aku kenalkan dulu nama blog mereka, iaitu 'memories never fade' dan 'secrets of my heart'.. yang kaler hijau milik ruzzaida and yang kaler merah milik elissah..mereka berdua ni la yang jadi inspirasi aku...dengan tagline 'GIGIH'....meh aku kenalkan...scroll down guys...=)

1.'RUZZAIDA'
ruzzaida bt kamaruldzaman, nickname is ida...crazy for the green things, love her theatre group so much, simple and better than me...her tagline was 'idacute'...=)

2.ELISSAH

this is elissah...a cute girl from ums-kal....hurmmm....alwiz talking about heart...she has been my friend since 2005...love yellow things so much, love to share her story...her tagline is 'elicomel'...=)

itu saje yang dapat aku citer..nak citer lebih, kang tersilap pulak...
untuk lebih tahu tentang mereka ini, silalah berkunjung ke blog yang dimaksudkan...
that's all for today..thanks for reading...love u all...muahhxx...

4 comments:

Ereliss said...

wahhhh glamour la kitorang pas ni...wakakaka ;p

maceh cik ima coz jd kan sy antara inspirasi awk wat blog ini..heee

terharu...ohhhh... ^-^

RuZZaiMa said...

Wakaka..
sesama cik eli..=)

jgn terharu lebih2..hehe..

Ruzzaida said...

wah2..
promote2.. haha
mestila ore kena jd inspirasi..
kui2

RuZZaiMa said...

wahaha..
yola ida..
perasan lebih la pulok..
xpo la..
bagi can...
wakaka...