Thursday, January 15, 2009

=::Face2Face::=

10 hari di tahun baru... petang tu lam kul 6 lebih..aku tengah merilekkan diri di depan laptop..sambil2 dengar lagu...tetiba terdengar bunyi mesej...tengok2 dari elissah.."cik ima(^_^) sy kat melaka..he3..." ...wah...tegezut aku...pahtu tanye la cik eli katne..rupe2nye kat ayer keroh...ade can nk jumpe ni...hehe...aku pun ajakla diorang tumpang tido kat umah aku..boleh la jumpa face2face....yea!!

aku xcited giler nak jumpe cik eli..yela...xpernah jumpe pun...selalu main sms n emel jer...eli n kak falah sampai kat pangsapuri taman tasik utama dalam kul 12 lebih kot...penat diorang cari jalan ke sini...hehe...susah nak cari jalan ke sini rupenye...ish3x...eli n kak falah tido lam bilik aku...sebelum tido kitorang chat2 dulu..xlepas peluang...kiki...

Pagi besoknye....ima,elly,siti n mimi bawak eli round2 melaka...round2 kat area dataran palawan,mp n mc je pun...kitorang makan kat food court dataran palawan...eli belanja aku nasi ayam n air mirinda..maceh banyak2...sodap nasi ayam tu cik eli...hehe....lepas makan2, kitorang pegi jenjalan sekitar A Famosa..amik2 gambar then ade jugak kejadian sadis yang berlaku..kene marah ngan pakcik beca..isk3...selepas kena marah kitorang bergerak ke Datarab Palawan tuk melepaskan tension..ubat yang terbaik yang dpt dfikirkan pada masa itu ialah dengan berkaraoke..kat sane kitorang berkaraoke sepuas hati..sampai sakit anak tekak...kui3x...

Lepas tu kitorang window shopping pulak kat situ..aku,siti,elly roha n eli beli baju...then, gerak ke MC coz dh lewat..time tu kul 4 lebey dah..kitorang nak pegi mydin pulak...kat MC, member cik eli datang amik die coz diorang nak balik KL terus...bye2 cik eli....

dalam bulatan...comel2 sume...hihi...





melekat di dinding A Famosa.. wah..tolong2...kikiki...









karaoke time...

kembaliiii.....peace!!

yunazima : best betul 10 hari di tahun baru (^_^)

10 comments:

Ruzzaida said...

buek!!!!
cam xbest coz xde idacute..
wakaka!!!

RuZZaiMa said...

tu la pasal..
kalo ida ado lagi best...
huhu...

Anonymous said...

wahh ...
senangnya bisa jalan-jalan

^_^

RuZZaiMa said...

betul2...seronok pegi jenjalan..=)

Ereliss said...

cik ida,jom g melaka..hee~_~

Ereliss said...

cik ima..nnt bw sy g a famosa waterworld pulak.. ;p

RuZZaiMa said...

hoho..kalo ingat jalan, boleh aje..
kui3x..

RuZZaiMa said...

yang penting xleh g ngan bas..kakaka..

Ereliss said...

transport tu..nnt kita bincang..hee

RuZZaiMa said...

iye wak...hee..