Tuesday, December 15, 2009

in the middle of night

Aloha everyone...how's ur life today? fun? happy? tired? or should i said much better than yesterday? or so complicated? the answer is all yours...my day is unexpected...things happened suddenly and i don't ever expect that..hooho...

hari ni pulang awal..sebabnya hari ni aku terasa xsihat dan juga sebab boleh pulang awal...siapkan projek pahtu terus pulang...hu3...bos pun cam xsihat gak...dia pun pulang awl...lagi awl dari aku laa...sebab tu aku pun amik kesempatan pulang awl gak...hua3...demi kebaikan aku jugak...nanti kang xpasal2 pengsan kat sana...sape nak tolong...ohoho...

di samping projek yang memeningkan itu, ade lagi satu perkara yang membuatkan akutapi tambah pening...berkenaan dengan sahabatku...kesian dia...n kesian kat sorang lagi kawanku jugak...adoiii...rasa bersalah amat tadi...hu3...apologize from the bottom of my heart! nasib baik time tu dah hampir selesai keje yang aku buat...itupun dah jadi blur kejap, sebab itu la jadi pening..xleh nak berfikir dengan waras kejap...adehhh...

sekarang ni di tengah2 malam...suasana sunyi sepi....tanpa tv...tanpa dengar lagu...rileks otak aku nih...hoye!! sebenarnya da rasa mengantok tapi xnak tido lagi...nak nikmati suasana malam ni dengan tenangnya...tido sekejap lagi...=)

2 comments:

Siti said...

it's ok..everything gonna be OK..eheee..pengalaman idup tu namanye

RuZZaiMa said...

yup ct...hu3...sorry sgt2...