Friday, April 9, 2010

aloha!!

Busynyer saya....hoho...skrg ni curik mase sket untuk blogku yg telah beberapa hari or minggu ditinggalkan...ermm...beberapa minggu ke? a'ah....yela...dah lama xmenulis di sini...jangan merajuk ye my blog...aku rindu padamu!! hu3....

nampaknye sekarang ni masa untuk mencoret ayat2 manis bergula dan ayat2 sesedap rasa semakin berkurangan....huwaaa....digantikan dengan kerja2 pengerahan kuasa dan tenaga minda kepada tugas berbakti kepada syarikat yang membawa kepada kesakitan otot2 otak....dan sekaligus membuatkan akal dan minda bekerja tanpa hentinya di hari2 bekerja...haaa...amik....cam mengarut je ayat aku nih....ingat nak buat karangan time sekolah menengah ke ape nih...hohoho...sungguh skematik yang realistik...=p

sape dah tengok movie how to train ur dragon??? xyah angkat tangan...xyah angkat kaki...xyah buat2 ape2...saje je tanye...hua3....best amat animasi nih....best3!!! seb baek xtengok 3D aritu..kalo x, mau aku melompat dari seat bile dragon tu mengganazzz...hehe...dannn....saya rasakan movie ni amat la comel.....Night Fury tu comel sangat2...bila dah dijinakkan.....ok...kalo mengganaz memang la nampak menakutkan...hohoho...aritu tengok movie ni kat The Curve....3 April 2010...jam 3.15 pm....=)

ape nak buat bila tetiba teringat masa lalu?? aduh...kadang2 muncul jugak...walaupun memang dah dilupakan...aishhhh....menyampah2...nak lari ke mana nih.?? lari ke mana2 pun stil akan ingat jugak...kenapa begitu??? why2?? pergilah dengan amannya...jangan datang lagi ke akal fikiran saya ni.....saya dah xnak ingat....xnak ingat ape2 k...dah xde maknanya...nak cipta kenangan baru....okehh!! ooopppsss....teremo sket...sorry k...hu3...

sekarang ni tengah melayan jugak movie 'the haunted mansion' kat tv3...ntah ape2 cite nih..mengarut xabis2....hahaha...malam ni saya terasa mau tido lewat la..besok kan cuti...syokkk cuti.....nak pegi jenjalan lagi...hoye!!! =)

ok laa...setakat ini aje coretan manis + pahit + masam dari saya untuk hari ini...jom kita melayan movie lak...kalo nak layan video2 clip lagu kegemaran anda pun ok jugak...ade lagu best share la ek...nak jugak dengar nih...hehe...orait...gudnite....(^_^)