Wednesday, November 30, 2011

~Appreciation!~

Assalamualaikum & Salam Sejahtera pembaca sekalian...Di pagi yang hening ni saya ingin bercerita tentang sambutan pada 29 Nov 2011...hurmmm...begitu skema sekali ayat itu rasenya...macam serius jew...xsyok ah nak baca kan....hohoho... :p






Oraite...jom baca ayat yang enjoy...jom kita enjoy!! enjoy eh? xberapa nak enjoy jugak la...parokk ginih...adoyai...melalut pebenda la aku pagi-pagi ni...stress kew ape? patutnya ceria...xgitu kawan2?? let's smile together (^_____^) so sweet! :)


okla...mari la kita mulakan cerita...yeah2!!


tanggal 29 Nov 2011...saya dapat hadiah dari kawan2 SW...bukan hadiah harijadi tapi hadiah kenang-kenangan...


(pembaca : ehhh...kenape2??? cite pleasee...) <----- sy yg menyamar :p


ohh...sabar pembaca sekalian...belum habis cerita lagi...sambung...




Hadiah kenang-kenangan sempena hari2 terakhir saya di SW...30 Nov 2011 bersamaan dengan hari Rabu iaitu hari ini adalah hari terakhir saya bekerja di SW....Esok 1 Nov 2011 saya akan mula bekerja di syarikat yang lain pulak...jadinya, hari ini adalah hari terakhir saya menulis di depan pc ini...seperti yang saya ceritakan pada post yang lepas... :)


(pembaca : owhhh...all the best kat tempat baru :)) <----- sy yg menyamar lg :p

ok..terima kasih kawan2 & pembaca sekalian...love u all so much!! (*_^)


meh sini kita tengok ape hadiahnya...special & gorgeous gitu :)





ini baru bungkusannya...jom kita tengok apa yang ada di dalam bungkusan ini....scroll down guys! :)

tadaaa~~ Mug yang cantik (^_^)
















p/s : terharu~ Thanks so much sume :)

No comments: