Friday, December 11, 2009

adoiyai

ehhhh....ni apsal ekor mata kanan aku bergerak2 nih??dari semalam lagi tau x...ish3...semalam aku buat xtau jer coz mungkin kejap je fenomena itu...chewaahh...fenomena gitu...hee...aku ingat pagi ni dia hilang la...tapi sampai ke saat ini stil lagi bergerak...adoi...ape yg akan berlaku ye? kalau ikutkan rahsia orang tua2 zaman dahulu kala n zaman sekarang pun stil boleh terima lagi kot....kalo ekor mata kanan yang bergerak maknanya akan jumpa orang yang jauh...kalo ekor mata kiri bergerak maknanya akan dapat sakit...

ehhh2...ni yang aku happy nih...coz ekor mata kanan aku yang bergerak2...hehe...sape yang aku nak jumpa ni? buah hati aku ke? wahhhh...seronoknya kalo gitu...lamanya xjumpa...hehe...tapi xleh la...he is so busy...hu3...firasat lain lak...adakah jumpa kawan yang dah lama xjumpa?? ok gak tu...leh kongsi2 cerita masing2...apa perkembangan terbaru dia kan...sembang2...jalan2...tengok wayang ke...hurmm...seronok jugak kalo gitu nih..nak2 kalo jumpa kawan yang rapat ngan aku...=)

hurmmm...besok sabtu...halfday at buzznet...waaa...seronok gak walaupun xseseronok org lain...hehe...xpe2...besok siap la...lepas abes je berfoya2 kat buzznet, pegi enjoy lagi kat tempat lain...wahaha...gelak jahat nih...hoho...besok my twin cakap nak datang ke KL..teman dia g shopping baju diner..dia g cari kat melaka xjumpa la plak...ish3...aku rasa kat melaka tu banyak tempat shopping baju...4 tahun kat sana xbosan pun g shopping...especially kat JJ kesayanganku...banyak baju yang menarik disitu...love JJ so much la...=p

ermmm...hope plan esok menjadi la ni...nak melepaskan tensionku dengan window shopping n bergembira...=) hohoho...mehla kalo nak join...anda dialu2kan...tapi kita separate2 la..sebab mane leh nak berjanji kan...xde no contact daa...kikiki...

okes...njoy ur holiday tomorrow..have a great weekend...=)

2 comments:

che asz said...

nak kuar nga u...plisssssssssss.heeeee

RuZZaiMa said...

boleh aje darling...u dtg kl eh...hua3x...gediksss...