Thursday, December 10, 2009

ohhh...mataku...

HAIIII....

emmm...saya rasa mengantok sekarang nih..tapi saya xmo tido lagi...kenapa saya xmo tido lagi?? sebab saya malas lagi...saya nak hadap laptop sampai mata saya bengkak..saya suka hadap latop ni...sebab dia besttttt...dia ade macam-macam...ade internet...saya boleh bukak facebook...main game farmville...sekarang ni saya tengah berusaha keras untuk memajukan farmville saya...saya nak beli rumah krismas...alaaa...yang cantik tu...boleh menghias ladang saya....hope sempat beli sebelum umah tu kehabisan stok...limited edition gituu....hu3....saya pun nak hias ladang saya dengan salji...biar nampak lebih menarik...supaya flora fauna kat ladang saya hidup bahagia dan harmoni...=p

sape2 yang ade facebook and aktif farmville boleh la add saya...jom kita majukan ladang sama2..jangan lupa kongsi2 hadiah...rugi tau xnak kongsi2...nanti saya xnak kongsi hadiah yang best2...hehe...jangan lupa add ye kawan2 ku yang baik hati lagi menawan dan kacak..sudi2kanlah add ye...=)

adehh...

ape benda la yang aku citer malam2 nih...xde pekdah tol...kui3....saje menghabiskan waktu ni...malas nak tido...tapi mata dah kuyu...gile ke ape aku nih...isk3..

***add facebook Ruzzaima Yunaz...if u wanna be my FarmVille friend also can...=)

No comments: