Wednesday, November 16, 2011

Kembalii~~!

aaa...aaa...aaa...!!!
eh3....ape kehenye nih??? start menulis dah aaa...aaa...aaa...!!!??
(elehhh...ternampak gambo Changmin ler tuu....hahaha!!)

Sebenarnye saje je nak nulih gitu sebagai permulaan ceramah di petang yang hening nih...ehh...ceramah ke?? terperasan lak...ingat tengah menaip skrip ceramah tadi...hehe :p

pembaca sekalian...nak tau something?? ofkos la kann...huhu
sebenarnyaa....saya tersangat la rindu nak menulis di blog yang tersayang nih...
keadaan yang x mengizinkan saya meluangkan banyak masa di sini...dia pun ada rakan subahat iaitu masa yang terlalu cemburu dengan percintaan saya & my Turquoise Fanatic nih...ish3x...apa nak buat kan... :(


Di kesempatan ini....sementara keadaan & masa dalam keadaan bermurah hati nih (selepas dibodek dengan lolipop besar kalerful :p), saya nak mencoret sebanyak yang boleh...yeay!! :)


saya sekarang ni tengah berada di ofis (pembaca : apee??? rajinnye keje!!)
ohhh...no! no! no! saya bukanla dalam keadaan rajin bekerja sekarang...sebabnya bukan nak curi tulang tau...curi coklat jew... :p

buat pengetahuan pembaca sekalian, hari ini adalah 16 November 2011...apa istimewa?? xde ape2 pun...cuma hari ni keje secara rilek2 aje...saya hanya ada masa sampai minggu hadapan je nak menaip depan pc nih...akhirnya akan bertemu dengan pc baru di tempat yang berlainan...semoga segalanya OK-OK sahaja di tempat itu..amin...doakan segala yang terbaik buat saya ye...akan mendoakan yang sama kepada rakan pembaca juga...time kacih! :)




p/s : saya sayang blog saya & sayang pembaca sekalian...saya sayang ayah...saya sayang ibu...saya sayang semuanya! peace! :)

No comments: