Wednesday, November 16, 2011

treng..teng...teng...!!

haiiii....saya menulis lagi nih! yeay! (amboii...sukenye!)

saya sekarang dah ada 2 anak tau! comel-comel belaka...kui3

weiiiii...bile masa ko kawen eh?? awat xde kad pun?? hooo...kawen secara senyap2 ye?

nak kena lempang secara laju la tuh kann...wekkk!!


wohooo...rileksss!! anak yang dimaksudkan adalah 2 anak teddy yang sangat comel...my lovely present...kedua-duanya saya dapat sebagai hadiah hari jadi...so sweet!! orang yang bagi hadiah itu....maceh so much!! love u!! :)



saya dengan sangat besar hatinya nak kenalkan anak-anak saya nih...hehe


Yang biru namanya Cumiko & yang pink namanya Chibiko...nama ni saya yang bagi tau! kedua-duanya sweet & comel (tolong puji saya....aaaa! :p) hurmmm...gamba ni diambil waktu pagi...diorang baru bangun dari tido nih (lam kul 12...ish3) sebab tu mata yang biru tu cam sepet-sepet sket...tahan xleh celik la tu...hehe..


okes...siap suda sesi perkenalan diorang....lepas ni boleh la diorang sambung tido balik ye..haiyo!


p/s : time kacih banyak2 My Dear! baru sempat nak wat post ni.:)

No comments: